HELLO 2023

   Cześć 2023!

  W pierwszym, tegorocznym poście zaszalałam cekinową, asymetryczną sukienką uszytą własnymi rączkami. I kto by pomyślał? Na pewno nie ja! 2022 był spod znaku szycia: szyciowym nierobem. Zrobiłam co prawda jakieś pojedyncze rzeczy, ale odwlekałam w czasie bardzo starannie i jakoś tak niechętnie się za to zabierałam...  Czasem trzeba cos porzucić, żeby wrócić ze zdwojoną siłą ;) Jak powstała owa sukienka? Uszyłam ją ostatniego dnia roku :D A wykroiłam w noc poprzedzającą. Jak mi się udało? Robiłam to bez jakiegokolwiek spięcia: na luzie, bez presji. Bo przecież jak nie wyjdzie lub jak nie zdążę, to nic się nie stanie, prawda? W szyciu pomogło wizualizowanie sobie tego, jak będzie wyglądała i jak powinna powstać. Zainspirowałam się sukienką z H&M. Jak to się stało? Widząc srebrną sukienkę z cekinami tej marki i cenę jej zakupu, myślałam, że zwariuję! 699 zł! Za sukienkę z SIECIÓWKI, a dobrze wiemy, jaką politykę wewnętrzną prowadzą takie miejsca. DODATKOWO ta konkretna oskarżana była wielokrotnie o różne NIEETYCZNE sprawy. Kompletnie nie zrozumiem ludzi, którym jest to totalnie obojętne i tyle pieniędzy wydają akurat w takich miejscach. Kwota jest totalnym szydzeniem sobie z człowieczeństwa na rzecz własnego interesu. Wracam do swojej cekinowej syrenki.


DRESS - BY ME  |  SHIRT - GIFT  |  OVERSIZE JACKET - SECOND HAND  |  BAG - SECOND HAND  

 













 


Komentarze

Popularne posty