Dear Lover vol 2


     W jednym z poprzednich postów mieliście okazję zobaczyć już scenerię, którą ukazują zdjęcia. Tak urodziwa potrafi być ul. Piotrkowska w Łodzi. Poprzednio przyrównałam klimat do greckiego, mało się nie pomyliłam! W tegoroczne wakacje udało mi się spędzić na Cyprze, a to właśnie tam, w stolicy wyspy, widnieją bardzo podobne parasole! :) <3 Łodzianie - to Wasz must have tegorocznych wakacji :) Sukienka jest z Dear Lover <3

     In one of the rules of posts, you had to see the scenery that the pictures show. It can be so beautiful ul. Piotrkowska in Lodz. I have compared the climate to Greek in the past, I have not made much mistake! In this year's holidays I will be able to spend in Cyprus, and it is there, in the capital of the island, that there are very similar umbrellas! :) <3 Łódź - Your must have this year's holidays :) The dress is from Dear Lover <3
















Komentarze

  1. Pięknie:) , takie parasole widziałam w uroczym mieście Labin w Chorwacji, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio odkryłam to miejsce i udało się zrobić zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. The background is very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  4. I like you very much, dear, your clothes are very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie wiem, gdzie to jest, jest bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tętniące życiem i piękne miejsce, aby się nim cieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty