SPLASHED OVERALL



"Okazuje się, że tysiąca rzeczy nie chcemy w życiu, ale nie umiemy do końca tego nazwać: czego nie chcemy, jaka emocja jest w nas i co nami powoduje. Co powoduje naszymi wyborami. I zapijamy to na przykład, albo zajadamy, zapalamy. Różne rzeczy robimy, żeby to od siebie oddalić, bo jest to trudne i łatwiej jest to czymś zagłuszyć, niż się z tym zmierzyć... Ale to zmierzenie to ten moment, kiedy jest ten 'klik': ta zmiana i nagle coś się otwiera, otwierają się oczy. 'Kurde, ja mogę żyć inaczej w ogóle, ja mogę w ogóle być gdzieś indziej'. Mogę robić coś innego! Okazuje się, że ja nie muszę w ogóle być tym kimś, kim byłem nawet 30, czy 35 lat."
Zacytowałam tutaj Borysa Szyca podczas wystąpienia Pol'and'rock na Akademii Sztuk Przepięknych. Serdecznie polecam obejrzeć występy wszystkich gości!
Co sądzicie o Jego wypowiedzi?
.
Outfit ze zdjęcia: mam na sobie ogrodniczki z lumpeksu w rozmiarze xxl, które pochlapałam farbą w przypływie malowniczej weny :D Kolejna propozycja dla osób, które uwielbiają aktualny trend na worowate gacie! Czuję się teraz jak ryba w wodzie, tym bardziej, że wróciło niemalże wszystko z okresu mojego dojrzewania. Stylówa dobra dla osób, które lubią tak samo czerń, jak i kolor 🙃 Kolczyki zaliczam do aktualnego trendu Barbie, nie są trudne w wykonaniu, jeżeli macie gdzieś pod ręką stare lalki! Top pojawił się w ostatnich stylizacjach, również handmade, tak samo jak ulubione buty z ćwiekami ❤️

OVERALL - FROM SECOND HAND, THRIFTED BY ME  |  JEANS SHIRT - BY ME  |  JACKET  -  WRANGLER  |  BOOTS - VINTAGE, THRIFTED BY ME


















 

Komentarze

Popularne posty