NEXT KHAKI OUTFIT


   Chyba nie muszę mówić, jak bardzo uwielbiam kolor dzisiejszej stylizacji? Przepraszam, kolory! :) Odcienie turkusów i niebieskości również :) Połączone z khaki - tworzą najlepsze duety. Być może latem będzie podobnie, w końcu kolorem roku 2020 Pantone jest "Classic Blue". Kojarzy mi się ze świetnymi, jeansowymi 'total outfitami'. Jesteście ciekawi? :)
   W tym roku zdecydowanie stawiam na szycie rzeczy do stylizacji, jak i second handy. Jest to po części kontynuacja postanowienia niekupowania w sieciówkach lub może odłączenie się od masowego konsumpcjonizmu. Poza tym pasja :) Szycie daje unikatowość i niepowtarzalność, którą chciałabym Wam pokazać :) W pierwszym roku regularnego wstawiania stylizacji robiłam to częściej, w drugim mniej, teraz powracam :) W pierwszej odsłonie spódnica w kratę, zobaczycie w następnym poście. Do zobaczenia!











Komentarze

  1. o boże jaka fantastyczna torebka, gdzie można taką dostać? jakbym ją miała to bym się z nią nie rozstawała! <3 najpiękniejsza <3 cała stylizacja oczywiście też ciekawa :) mam nadzieję że torebka nie kosztowała fortuny bo już czuję że wydam fortunę na najbliższych zakupach (mam dwa wesela w terminie i bal karnawałowy więc szukam niedrogiej sukienki kopertowej na wesele i czegoś w stylu weneckim na bal, ale na razie poszukiwania średnio mi idą :( )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty